ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 77 地域人材教育開発機構
  2. 77C 紀要
  3. 三重大学高等教育研究(Print edition: ISSN 2432-5244 Online edition: ISSN 2760-0122)(28号以降→https://mie-u.repo.nii.ac.jp/search?search_type=2&q=1347)
  4. 27 (2021)

Moving EFL Presentation Courses Online -Addressing issues in the transition to online presentations-

http://hdl.handle.net/10076/00019889
http://hdl.handle.net/10076/00019889
c679de74-f289-46e8-a41a-802a9ea731b7
名前 / ファイル ライセンス アクション
2021BR0012.pdf 2021BR0012.pdf (976.4 kB)
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2021-09-27
タイトル
タイトル Moving EFL Presentation Courses Online -Addressing issues in the transition to online presentations-
言語 en
言語
言語 eng
キーワード
主題Scheme Other
主題 プレゼンテーション
キーワード
主題Scheme Other
主題 EFL
キーワード
主題Scheme Other
主題 オンライン授業
キーワード
主題Scheme Other
主題 オンライン学習
キーワード
主題Scheme Other
主題 RPPS
キーワード
主題Scheme Other
主題 UOPS
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 presentation
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 EFL
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 online teaching
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 online learning
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 RPPS
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 UOPS
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
著者 サコラヴスキー, ジェシー

× サコラヴスキー, ジェシー

en Sokolovsky, Jesse

ja サコラヴスキー, ジェシー

Search repository
抄録
内容記述タイプ Abstract
内容記述 Moving an EFL presentation course from the physical classroom to the online classroom requires a number of adjustments.A key consideration is the view of the presentation space itself.The present article considers two approaches:attempting to recreate the physical presentation space in the online environment(the RPPS approach),and treating the presentation space as a unique online presentation space(the UOPS approach).This choice affects various aspects of the course such as the teaching of non-verbal communication,the adjustment of rubrics,and the preparation of equipment. Additional consideration is given to reducing presenter anxiety.This article may be helpful to EFL presentation instructors in making the transition to an online presentation environment.
抄録
内容記述タイプ Abstract
内容記述 EFLプレゼンテーション授業を対面からオンラインへ移行する際、様々な考慮点がある。本稿では通常のプレゼンテーション環境を再現するRPPS方式と再現しないUOPS方式を取り上げ、非言語的コミュニケーションの指導、ルーブリックの作成、情報機器の準備等への影響を探る。
書誌情報 三重大学高等教育研究
en : Mie University Journal of Studies on Higher Education

巻 27, p. 81-84, 発行日 2021-03
ISSN
収録物識別子タイプ PISSN
収録物識別子 2432-5244
書誌レコードID
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AA12873728
フォーマット
内容記述タイプ Other
内容記述 application/pdf
著者版フラグ
出版タイプ VoR
出版タイプResource http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85
出版者
出版者 三重大学地域人材教育開発機構
出版者(ヨミ)
値 ミエダイガクチイキジンザイキョウイクカイハツキコウ
資源タイプ(三重大)
値 Departmental Bulletin Paper / 紀要論文
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2023-06-19 14:37:35.179205
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3