ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 20 教育学部・教育学研究科
  2. 20C 紀要
  3. 三重大学教育学部研究紀要. 自然科学・人文科学・社会科学・教育科学・教育実践
  4. 69 (2018)

Meta-teaching English as a Second Language with Future Elementary School Teachers

http://hdl.handle.net/10076/00017468
http://hdl.handle.net/10076/00017468
9c0fc735-c96a-4e77-8439-ddf7bd2b77b4
名前 / ファイル ライセンス アクション
20C18271.pdf 20C18271 (1.0 MB)
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2018-01-18
タイトル
タイトル Meta-teaching English as a Second Language with Future Elementary School Teachers
言語 en
言語
言語 eng
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
著者 スコット, ケント

× スコット, ケント

en SCOTT, Kent

ja スコット, ケント

Search repository
早瀬, 光秋

× 早瀬, 光秋

en HAYASE, Mitsuaki

ja-Kana ハヤセ, ミツアキ

ja 早瀬, 光秋

Search repository
抄録
内容記述タイプ Abstract
内容記述 MEXT 2020 goals for English education outline ambitious extensions of English classes into elementary schools across the country. Although all teachers have at least a basic understanding of English due to years of study as a compulsory subject, many have no experience or knowledge of teaching the subject. This has created a situation necessitating meta-teaching of ESL, which for our purposes means giving instruction to our students of the Faculty of Education of Mie University on how to effectively teach English as a Second Language; teaching teachers how to teach, essentially. This paper addresses those classes where it is attempted to give future elementary school teachers the unique skills and knowledge needed when tasked with teaching English classes. We will outline our theories of meta-teaching, some of the successes and failures encountered, and proposals to improve the curriculum, with a review of main teaching methods.
書誌情報 三重大学教育学部研究紀要. 自然科学・人文科学・社会科学・教育科学・教育実践
en : BULLETIN OF THE FACULTY OF EDUCATION MIE UNIVERSITY. Natural Science,Humanities,Social Science,Education,Educational Practice

巻 69, p. 267-277, 発行日 2018-01-04
ISSN
収録物識別子タイプ PISSN
収録物識別子 1880-2419
書誌レコードID
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AA12097333
フォーマット
内容記述タイプ Other
内容記述 application/pdf
著者版フラグ
出版タイプ VoR
出版タイプResource http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85
その他の言語のタイトル
その他のタイトル 将来の小学校教員のための第二言語としての英語メタ教授
言語 ja
出版者
出版者 三重大学教育学部
出版者(ヨミ)
値 ミエダイガクキョウイクガクブ
資源タイプ(三重大)
値 Departmental Bulletin Paper / 紀要論文
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2023-06-19 16:35:38.389001
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3