ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 20 教育学部・教育学研究科
  2. 20C 紀要
  3. 三重大学教育学部研究紀要. 自然科学・人文科学・社会科学・教育科学・教育実践
  4. 69 (2018)

Practical Application of CLT, TPR and Phonics Theories in Conjunction with Hi, friends! 1 and Hi, friends! 2 English Materials in Elementary School Classrooms

http://hdl.handle.net/10076/00017484
http://hdl.handle.net/10076/00017484
ef47b759-99f7-4df8-8adb-658a9d951111
名前 / ファイル ライセンス アクション
20C18287.pdf 20C18287 (1.5 MB)
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2018-01-18
タイトル
タイトル Practical Application of CLT, TPR and Phonics Theories in Conjunction with Hi, friends! 1 and Hi, friends! 2 English Materials in Elementary School Classrooms
言語 en
言語
言語 eng
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
著者 スコット, ケント

× スコット, ケント

en SCOTT, Kent

ja スコット, ケント

Search repository
早瀬, 光秋

× 早瀬, 光秋

en HAYASE, Mitsuaki

ja-Kana ハヤセ, ミツアキ

ja 早瀬, 光秋

Search repository
抄録
内容記述タイプ Abstract
内容記述 MEXT 2020 goals for English education indicate a preference for implementing the common and popular pedagogicaltheories of the Communicative Language Teaching (CLT), Total Physical Response (TPR) and Phonics into elementaryschool English class curriculum. Using “Hi, friends! 1” and “Hi, friends! 2”, which are standard English materials forelementary schools across the country, we will show how these theories can be used in class to maximum benefits toteachers and students.
書誌情報 三重大学教育学部研究紀要. 自然科学・人文科学・社会科学・教育科学・教育実践
en : BULLETIN OF THE FACULTY OF EDUCATION MIE UNIVERSITY. Natural Science,Humanities,Social Science,Education,Educational Practice

巻 69, p. 435-443, 発行日 2018-01-04
ISSN
収録物識別子タイプ PISSN
収録物識別子 1880-2419
書誌レコードID
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AA12097333
フォーマット
内容記述タイプ Other
内容記述 application/pdf
著者版フラグ
出版タイプ VoR
出版タイプResource http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85
その他の言語のタイトル
その他のタイトル 小学校英語教授教材 Hi, friends! 1 と Hi, friends! 2 におけるコミュニケーション教授法、全身反応教授法、フォニックス理論の実践的応用
言語 ja
出版者
出版者 三重大学教育学部
出版者(ヨミ)
値 ミエダイガクキョウイクガクブ
資源タイプ(三重大)
値 Departmental Bulletin Paper / 紀要論文
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2023-06-19 16:35:47.679911
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3